Targi branżowe: doskonały sposób na promocję firmy. Dowiedz się, jak wrócić z nich z tarczą
Jeszcze kilkadziesiąt lat temu targi oznaczały zjazd reprezentantów wielu branży. Spotykali się oni w jednym miejscu i wszelkimi sposobami próbowali zwrócić na siebie uwagę potencjalnych klientów. Nietrudno się więc domyślić, że różnorodność ofert szybko męczyła odwiedzających i w rezultacie pospiesznie wychodzili, nie docierając nawet do interesujących ich stanowisk. Dziś ogromną popularnością cieszą się targi branżowe, które można dobrać do swoich potrzeb. Za pewnością spotkania z ciekawymi kontrahentami idzie jednak ciężka praca marketingowa. Zobacz, jak możesz wyróżnić się na tle konkurencji oferującej te same usługi.
Zaprojektuj idealne stoisko, które stanie się najlepszą reklamą Twojej działalności
Jeżeli choć raz byłeś na targach jako widz i klient, przypomnij sobie, jak wyglądały. Na co w pierwszej kolejności zwracałeś uwagę? Zapewne na wygląd stoisk i na to, czy ich budowa wręcz zaprasza do środka, czy raczej zniechęca do wejścia. Twój wzrok przykuwały też nowoczesne rozwiązania, które próżno było spotkać u innych. Mając w głowie powyższe obrazy, możesz przystąpić do projektowania własnego stoiska. Jeśli nie masz na nie pomysłu – nic nie szkodzi! W firmie Omega System dobierzemy odpowiednie dla Ciebie elementy i w ciekawy sposób je zaaranżujemy.
Najczęściej wybieranymi segmentami są: ścianka reklamowa, roll up, lada dla przedstawicieli firm, stojaki na ulotki. Oczywiście możesz wzbogacić swoją przestrzeń reklamową najnowszymi technologiami, takimi jak multimedialne ekrany wyświetlające spoty promocyjne. To zaciekawi potencjalnych kontrahentów i przyciągnie ich do Twojego stoiska. Niezależnie od tego, jakie moduły wybierzesz, zadbaj o ich intuicyjny rozkład, tak by poruszanie się po wydzielonym obszarze było proste i przyjemne.
Jak powinno wyglądać stoisko firmowe, które sprzedaje? Poznaj kilka trików
Sama obecność na branżowych targach nie gwarantuje powodzenia. Aby zapewnić sobie sukces, trzeba się pozytywnie odróżnić na tle konkurencji. Tylko jak to zrobić, skoro wszyscy inni również do tego dążą? Potencjalni klienci oraz kontrahenci cenią sobie spójność wizerunku firmy. Dlatego, projektując perfekcyjne stoisko targowe, warto skupić się na obranej wcześniej kolorystyce. Niech wszystkie materiały reklamowe będą w tych samych barwach, co logo, nazwa przedsiębiorstwa i kolory tła. W Omega System pomożemy Ci to osiągnąć. Logo powinno być widoczne z każdej strony stoiska, a grafiki czy hasła bezpośrednio powiązane z codziennym przekazem firmy. Dołóż też wszelkich starań, by ulotki i katalogi zostały dopracowane w najdrobniejszym szczególe i umieszczone tam, gdzie klienci będą mieli do nich bezpośredni dostęp. Wszystkie te zabiegi zagwarantują Tobie i Twojej firmie powodzenie podczas każdych targów branżowych.