Czy drukowanie ulotek ma jeszcze sens? Jak najbardziej!
Ogromny wzrost znaczenia nowoczesnych sposobów komunikacji, jaki nastąpił w ostatnich dekadach nie oznacza, że warto całkowicie przenieść działania promocyjne do internetu. Umiejętne stosowanie wszystkich sposobów – zarówno tych nowych, jak i znanych nam od dawna, pozwoli osiągnąć znakomite rezultaty przy rozsądnych nakładach pracy i środków. Ulotki wciąż należą do nadzwyczaj użytecznych narzędzi i nic nie wskazuje na to, by miało się to zmienić.
Nie marnuj papieru. Drukuj tyle, ile potrzeba
Czy nie irytują nas różnego rodzaju druki, jakie regularnie trafiają do naszych domowych skrzynek? Co się z nimi dzieje po ich opróżnianiu w poszukiwaniu bardziej pożądanej korespondencji? Jak często zdarza nam się korzystać, czy choć wykazywać zainteresowanie ofertami promowanymi w ten sposób?
Podobnie jest z kolportażem prowadzonym przez roznosicieli na ulicy. Jakże duża część spośród rozprowadzanych w ten sposób ulotek natychmiast trafia do pierwszych napotkanych koszy na śmieci. Nie można powiedzieć, by tego typu działania pozbawione były jakiejkolwiek skuteczności, jednak ich efektywność nigdy nie będzie imponująca.
Tymczasem, ulotka to wciąż znakomity sposób na to, by w łatwy sposób zapoznać z dowolną ofertą szerokie grono potencjalnych jej odbiorców. Dzięki fizycznie istniejącym przedmiotom, jakimi są wydrukowane ulotki, informacje dużo trudniej uchodzą z pamięci osób, do których są kierowane – zwłaszcza w porównaniu z nieskończoną ilością komunikatów i obrazów, jakie migoczą nam przed oczyma każdego dnia na ekranach różnych urządzeń. Trzeba tylko zadbać o to, by druki takie trafiały do odpowiednich grup docelowych, a więc nie były roznoszone w przypadkowych miejscach. Wówczas mamy szansę osiągnąć wysoką efektywność włożonej w to pracy.
Dodatkowe informacje na wyciągniecie ręki
Drukując mniej ulotek możemy sobie pozwolić na atrakcyjniejszą ich formę – wtedy warto kierować je do tych, którzy mogą chcieć je otrzymać, a więc choćby wstępnie zainteresowanych przedmiotem tego typu działań promocyjnych. Dlatego właśnie powinniśmy mieć je ze sobą wszędzie, gdzie spodziewamy się widzów, gości, klientów – w punktach usługowych, na stoiskach targowych, podczas wszelkiego rodzaju prezentacji i innych przedsięwzięć. Niezbędnym elementem wyposażenia jest więc odpowiedni stojak na ulotki. Szeroka oferta firmy Omega System pozwala zaopatrzyć się w taki, jaki najlepiej będzie odpowiadał potrzebom związanym z konkretnym zastosowaniem. Bogate doświadczenie w zakresie dostarczania nośników reklamowych i konstrukcji wystawienniczych pozwoliło nam zaoferować najdoskonalsze rozwiązania, które z powodzeniem można dopasować do każdej aranżacji stoiska bądź wnętrza – co w wielu sytuacjach bywa nader istotne. Dostarczane przez nas wyroby charakteryzuje ponadto wysoka trwałość, co doceni każdy, kto zajmuje się instalacją i transportem stoisk targowych i promocyjnych. Zapraszamy do kontaktu i korzystania z naszej oferty.