Close

8 kwietnia 2019

Jak sprawić, by wyjazd na targi przyniósł jak najwięcej korzyści? Doradzamy

Zależnie od konkretnej dziedziny, kalendarz imprez targowych bywa bardzo bogaty. To od lat jeden z najlepszych sposobów, w jaki możemy zaprezentować swoje nowe osiągnięcia, albo zdobyć pierwsze poważne zamówienia i cenne kontakty. Wiele wydarzeń tego rodzaju jest pilnie obserwowanych przez media, jeśli nie ogólnoinformacyjne, to te branżowe, których przedstawiciele z zainteresowaniem przyglądają się wszelkim nowościom. M.in. dlatego właśnie nierzadko jest to jednak z najbardziej efektywnych form promocji, dzięki której wieść o nas trafi dokładnie do odpowiedniej grupy docelowej.

Przygotuj się w każdym aspekcie!

Konkurencja w zmaganiach o uwagę dziennikarzy i gości targów nierzadko jest nadzwyczaj zażarta – często więc sama obecność na takiej czy innej imprezie to mało. Przygotowania trzeba rozpocząć od ustalenia czemu ma ona służyć. Czy mamy do zaoferowania coś nowego? Który element naszej oferty najbardziej zasługuje na wyeksponowanie? Czego należy spodziewać się w tym roku po innych wystawcach? Te i kilka innych pytań warto sobie zadać, by móc z maksymalną efektywnością wykorzystać wykupioną powierzchnię i przykuć uwagę jak największej liczby osób. Wiele aspektów zależeć będzie od charakteru i rangi imprezy. Czy spodziewamy się gości z innych krajów? Czy obsługa stoiska będzie potrafiła swobodnie rozmawiać o wszystkich naszych propozycjach, nie wyłączając np. szczegółów technicznych? Kompetencje tworzących ją osób mogą w dużej mierze zdecydować o tym, jakie wrażenie uda nam się wywrzeć na potencjalnych klientach i kontrahentach.

Wyjazd na targi sam sobie jest wydarzeniem, które można wykorzystać we wszelkiego rodzaju komunikacji. Warto więc informować o nim w newsletterach, materiałach reklamowych, stronach internetowych i profilach społecznościowych, osobno zapraszając także przedstawicieli najważniejszych klientów.

Dużą rolę we wszelkiego rodzaju promocji od wielu dekad pełnią gadżety. Drobiazgi takie, stanowiące znakomite nośniki reklamowe, dużo łatwiej rozprowadzić właśnie na targach.

Zadbamy o każdy detal

Wreszcie: kluczowe są dobrze przygotowane stoiska targowe. Ich projektowaniu należy poświęcić więcej uwagi, biorąc pod uwagę zarówno niezmienne zasady identyfikacji wizualnej danego przedsiębiorstwa, jak i elementy charakterystyczne dla bieżących przedsięwzięć promocyjnych, oraz bezpośrednie cele obecności na konkretnej imprezie. Rezultat musi nie tylko przykuwać uwagę, ale być spójny estetycznie i wykonany z największą starannością. Fachowcy firmy Omega System dzięki wieloletniemu doświadczeniu wiedzą jak skutecznie zadbać o to, by nawet najbardziej wyrafinowany projekt zrealizowany został bez żadnych mankamentów. Wszystko, co ma być bezpośrednio zaprezentowanie w przestrzeni publicznej musi mieć idealny wygląd – stoisko targowe powinno być jednak także praktycznym i wygodnym miejscem pracy. Każda ze zrealizowanych przez nas ekspozycji dowodzi, że potrafimy potrzeby te pogodzić. Zapraszamy do kontaktu.