Stojaki wystawiennicze w Twoim marketingu. To nadal opłacalna opcja!
Chociaż mogłoby się wydawać, że lata świetności mają za sobą, to stojaki reklamowe od Omega System nadal cieszą się gigantyczną popularnością wśród przedsiębiorców. Pogłoski o powolnym odchodzeniu do przysłowiowego lamusa marketingu tradycyjnego można śmiało odłożyć na półkę z bajkami. Mimo postępującego rozwoju technologicznego, nadal mówimy o doskonałym sposobie na zaakcentowanie obecności marki w przestrzeni publicznej. Zastanawiasz się dlaczego wciąż warto wykorzystywać stojaki wystawiennicze? Przygotowaliśmy krótki artykuł wyjaśniający ich fenomen. Zapoznaj się z rzeczywistymi korzyściami, jakie mogą pomóc w rozwoju Twojego brandu!
Ogromny zasięg przy stosunkowo niskim koszcie – oto funkcja stojaków
Absolutną podstawą pozyskiwania wielu nowych Klientów jest wygenerowanie odpowiedniej ilości „szumu” związanego z Twoim przedsiębiorstwem. Zasięgi kampanii marketingowej odmieniane są przez dosłownie wszystkie przypadki w języku polskim. I nie ma tutaj znaczenia, czy jest to akcja stricte digitalowa, czy tradycyjna. Zaprojektowane przez Omega System stojaki wystawiennicze pomagają w zaprezentowaniu brandu przed naprawdę sporą ilością odbiorców. Zwłaszcza, jeśli są one ustawione w miejscach, gdzie masz większą szansę docierania do przechodniów. Nie trzeba spędzać dużo czasu w przestrzeni miejskiej, aby zauważyć, że przedsiębiorstwa regularnie stawiają na stojaki reklamowe w tłumnie odwiedzanych lokalizacjach. Są to centra miast, węzły komunikacji czy nawet popularne galerie handlowe. Zdarza się również, że stojaki wystawiennicze stanowią ważny element wystroju sklepów stacjonarnych. Tam także kluczowe jest ich umieszczenie. Dwie najczęściej odwiedzane strefy to okolice kas oraz samego wejścia do budynku. Ustawiając tam nasze stojaki reklamowe zwiększasz szansę na zainteresowanie kogoś Twoją ofertą. Sposób tej prezentacji? Będzie absolutnie dowolny. W dalszej części artykułu opowiemy nieco więcej o rekomendowanych rozwiązaniach. Zdaj się na nasze ponad 30-letnie doświadczenie.
Jeden stojak wystawienniczy, wiele sposobów promowania biznesu
Nowoczesne stojaki wystawiennicze, jakie proponujemy w ramach oferty Omega System, będą przede wszystkim różnego rodzaju możliwościami aranżacyjnymi. Nic nie stoi na przeszkodzie, by stanowiły one formę tradycyjnego ekspozytora z miejscem do umieszczenia plakatu reklamowego. To jednak dopiero początek najpopularniejszych wersji stojaków naszej produkcji. Oprócz tego popularnym rozwiązaniem będą konstrukcje kieszonkowe: pozwalają one usprawnić kolportaż ulotek. Ich popularność wbrew pozorom również nie spada! Masz zupełnie inne oczekiwania? Śmiało opowiedz nam o nich podczas krótkiego wywiadu przed rozpoczęciem realizacji. Jesteśmy w stanie dopasować stojaki wystawiennicze do konkretnych wydarzeń. W ten sposób otrzymasz indywidualny projekt, który jeszcze bardziej zwiększy funkcjonalność tego typu marketingu. Nie zapominamy również o obrandowaniu stojaków. Twoje logo, wykorzystywane często kolory i hasła reklamowe będą tu wartością dodaną.