Close

19 października 2020

Tradycyjny marketing nadal żyje i jest w bardzo dobrej formie. Zobacz, dlaczego tak się dzieje!

Błyskawiczny rozwój nowoczesnych sposobów na reklamowanie firmy sprawił, że zdecydowana większość ludzi zrezygnowała z tradycyjnych form promocji. Tymczasem wiele z nich nadal może pochwalić się wysoką skutecznością działania. Zwłaszcza, jeżeli będzie wspierana dodatkowo o niezwykle przydatne i funkcjonalne akcesoria. Sprawdź, w jaki sposób uzyskać maksymalnie wysoki zasięg kampanii wykorzystującej ulotki reklamowe. Tani i skuteczne? Oczywiście, że tak!

Niezwykle popularne kilkanaście lat temu, dziś wracają do łask. Oto ulotki reklamowe!

Doskonałym przykładem, który potwierdza wcześniej postawioną tezę są ulotki reklamowe, czyli nośnik przez lata kojarzony jako najbardziej budżetowy sposób na promocję firmy. I rzeczywiście tak było. Na samym początku trwającego stulecia papierowa forma reklamowania przedsiębiorstwa cieszyła się ogromną popularnością. Wynikała ona przede wszystkim z faktu stosunkowo niskich kosztów początkowych, które przekładały się na atrakcyjny zasięg kampanii. Oczywiście, jak na tamte czasy. Upływ lat oraz błyskawiczny rozwój nowoczesnych metod sprawił jednak, że ulotki naturalnie zostały wyparte z obiegu chociażby przez pozycjonowanie stron, social media i nawet przez konkurencyjne sposoby tradycyjnego marketingu. Dziś mówimy o powrocie do łask ulotek. Głównie za sprawą oferty naszej firmy OmegaSystem. Doskonale wiemy, w jaki sposób można zauważalnie podnieść efektowność kampanii papierowymi nośnikami. Teraz ich kolportaż będzie zdecydowanie bardziej korzystniejszym rozwiązaniem, a do tego nie wymaga on zatrudnienia dodatkowej osoby, zajmującej się rozdawaniem ulotek w najbardziej strategicznych miejscach.

Ulotka rozdana Klientowi pozwoli Ci zapaść w jego pamięci na długie miesiące

OmegaSystem od wielu lat zajmuje się dostarczaniem kreatywnych rozwiązań, które umożliwiają rozwijanie firm za pomocą marketingu tradycyjnego. Do promocji marek wykorzystujemy tylko sprawdzone nośniki, a jednym z nich jest proponowany przez nas, funkcjonalny stojak na ulotki. Sprawił, że papierowe formy marketingowe odzyskały swój dawny blask. Wybierz proponowany przez nas komponent i zobacz, w jaki sposób umożliwi Ci on docieranie do nowych Klientów. Zadbaliśmy o maksymalną funkcjonalność stojaka. Dopasujesz go pod własne potrzeby. Ilość umieszczonych tam ulotek również zależy od indywidualnych preferencji. Co ciekawe, specjalne kieszonki posłużą także do kolportażu papierowych gazetek czy chociażby nieco mniejszych plakatów. Bliźniaczo podobne znaczenie co zawartość stojaka ma miejsce jego umieszczenia. Postaw go w najbardziej strategicznym punkcie, gdzie znajdziesz sporą ilość potencjalnych Klientów. Galeria handlowa, branżowe wydarzenia lub nawet własny sklep stacjonarny – to miejsca idealne dla stojaka.