Close

18 listopada 2019

Masz tylko kilka sekund na zyskanie klienta? Ścianka reklamowa wykorzysta je do maksimum!

Bezbłędnie działający pion marketingowy stoi za sukcesem wielu niezwykle znanych dzisiaj marek. Kampanie promocyjne już od wielu lat bezpośrednio przekładają się na wyniki finansowe osiągane przez przedsiębiorstwa. Szacuje się, że na zainteresowanie potencjalnego klienta każdy właściciel firmy ma zaledwie pięć sekund. Chcąc liczyć się w walce o rzeszę nowych interesantów nie możesz sobie pozwolić na zmarnowanie tego czasu. Podpowiadamy, w jaki sposób stworzyć chwytliwe kampanie reklamowe, które pozwolą Ci zwiększyć popularność Twojej działalności.

Przedsiębiorcy uważają, że ścianki reklamowe są reliktem przeszłości? Nic bardziej mylnego!

Ogromna popularność nowoczesnych reklam internetowych sprawiła, że zdecydowana większość przedsiębiorców przestała zwracać uwagę na wymierne korzyści, jakie oferują tradycyjne nośniki promocyjne. Jako doświadczeni producenci systemów wystawienniczych zwróciliśmy uwagę, że w niemalże każdej kampanii marketingowej znakomite zastosowanie znajduje ścianka reklamowa. Zwłaszcza, gdy jest dobrze zaprojektowana. Wtedy taka forma prezentacji umożliwia stworzenie niepowtarzalnej scenerii w niemalże każdym miejscu. Ścianka zda egzamin podczas wystaw, targów branżowych lub konferencji. Wszędzie tam, gdzie znajdziesz masę osób potencjalnie zainteresowanych oferowanymi przez Ciebie usługami. Ponad dwie dekady obecności na rynku sprawiły, że dziś w Omega System jesteśmy w stanie zrealizować dowolną aranżację przestrzeni, która niezwykle skutecznie wyeksponuje najistotniejsze treści.

Jak stworzyć przykuwającą wzrok ściankę reklamową? Omega System uchyla rąbka tajemnicy

Tworząc kampanię marketingową z użyciem ścianek reklamowych w pierwszej kolejności należy zwrócić uwagę na rodzaj wybranego nośnika. W naszym asortymencie znajdziesz jednoczęściowe systemy wystawiennicze, ścianki składane czy chociażby specjalne projekty zawierające dodatkowe wyposażenie. Możliwość montażu stojaka na ulotki i plakaty, lady lub półek na produkty znacząco poszerza funkcjonalność tradycyjnej ścianki reklamowej. Odpowiedni dobór konstrukcji to jednak zaledwie połowa sukcesu. Wciąż niezwykle ważne pozostaje to, co zdecydujemy się umieścić na właściwej części ścianki. Absolutnym obowiązkiem jest poprawne wyeksponowanie wszystkich elementów identyfikacyjnych. Logotyp, nazwa czy nawet chwytliwe hasło reklamowe powinny znaleźć się w najbardziej widocznym miejscu nośnika. Pozostałą część warto wypełnić wszelkimi niezbędnymi informacjami. Zwróć uwagę na korzyści, jakie możesz zaproponować obserwatorowi. Umieść je na ściance i całkowicie zrezygnuj z wydłużających się bloków tekstowych. Te, według różnych badań, skutecznie zniechęcają Klienta do podejmowania decyzji zakupowych.