Close

8 lipca 2024

Ekspozytory reklamowe i ich rola w wizerunku Twojej marki

Niewielu przedsiębiorców zdaje sobie z tego sprawę, ale dosłownie każdy element wyprodukowany z myślą o marketingu dla Twojej firmy będzie bezpośrednio wpływać na jej ocenę. W oczach wielu Klientów najważniejsze są szczegóły. A jak powszechnie wiadomo, detale mogą umykać uwadze nie tylko właścicielowi marki – zleceniodawcy, ale również mniej doświadczonemu producentowi. I to właśnie z tego powodu zdecydowaliśmy się przygotować artykuł, pokazujący jak istotne jest dbanie o dosłownie każdy szczegół realizacji. Na przykładzie ekspozytorów reklamowych opowiemy o tym, jaka jest ich rola w ocenie wizerunku Twojego przedsiębiorstwa. Wówczas zupełnie inaczej będziesz spoglądać na naszą pracę oraz realizacje, które wykonujemy od ponad 30 lat.

Teraz masz doskonałą okazję do odpowiedniej prezentacji swojej marki

Dlaczego nowoczesne ekspozytory reklamowe sygnowane naszym logo Omega System będą tutaj doskonałym przykładem konieczności dbania o najmniejsze detale? Ich rola jest często dość mocno bagatelizowana. Tymczasem prawidłowo zaprojektowany ekspozytor pomoże Ci osiągnąć lepsze i szybsze rezultaty na branżowych wydarzeniach czy chociażby przy wspieraniu bieżącej sprzedaży w punktach stacjonarnych. Po pierwsze, są one doskonale widoczne i pomagają zwrócić uwagę na Twoje przedsiębiorstwo. Po drugie, są one maksymalnie funkcjonalne. Pozwalają przecież umieścić przy nich stojak na ulotki bądź plakaty promocyjne. Nic więc dziwnego, że coraz częściej pojawiają się one w najbardziej strategicznych miejscach. Zdanie na temat ekspozytorów reklamowych od niedawna przechodzi prawdziwą metamorfozę, a nadal wielu zleceniodawców nie bierze pod uwagę aspektu wizerunkowego proponowanych przez nas ekspozytorów. A jest to przecież idealna okazja do zaprezentowania wartości firmy, kluczowych produktów w asortymencie czy innych tego typu elementów, o jakich powinien wiedzieć każdy potencjalny Klient. Zaniedbanie kwestii projektu ekspozytora reklamowego zwyczajnie nie przyniesie tyle korzyści, co umieszczenie na nim kilku istotnych z punktu widzenia sprzedaży informacji. Co więcej, skuteczny ekspozytor będzie bardzo dobrym sposobem na zapadnięcie w pamięci potencjalnego Klienta. Oczywiście, jeżeli na starcie dostarczysz mu to, czego aktualnie poszukuje. Nie od dziś wiadomo, że kreatywna ekspozycja to klucz do sukcesu. Niezależnie od marki, okoliczności oraz Twojego budżetu reklamowego.

Zdradzamy kulisy projektowania dobrych ekspozytorów reklamowych

Zastanawiasz się, jak powinien wyglądać ekspozytor reklamowy, który jest dobrze widoczny i ma doskonałe przełożenie na wizerunek Twojego brandu? Posłuchaj podpowiedzi od specjalistów. Jako Omega System produkujemy skuteczne systemy ekspozycyjne już od 30 lat i doskonale wiemy, że istnieje takie coś, jak elementy obowiązkowe przy projektowaniu tego typu nośników. Na pierwszy plan wychodzi tutaj logo przedsiębiorstwa, hasła reklamowe oraz kolorystyka brandowa. Przecież każdy potencjalny Klient powinien wiedzieć, jaka firma przykuwa jego uwagę. Czasu nie masz zbyt wiele, dlatego polecamy Ci zrezygnowanie z bloków tekstu. Dotyczy się to zarówno ekspozytora, jak i dystrybuowanych przez niego ulotek czy plakatów promocyjnych. W końcu zamierzamy tutaj osiągnąć pozytywny wizerunek i przyciągnąć uwagę Klienta. Zamiast tego stosuj krótkie hasła w stylu call to action oraz bogatą warstwę graficzną. To z pewnością przypadnie do gustu Klientowi!