Close

29 lipca 2019

Czym są systemy wystawiennicze i dlaczego to właśnie one pozwolą Ci odnieść sukces?

W życiu każdej firmy przychodzi chwila, kiedy dostaje ona propozycję udziału w targach branżowych lub targach pracy. To dla każdego przedsiębiorstwa niepowtarzalna szansa na zaprezentowanie się szerszej publiczności, zyskania nowych, obiecujących klientów, a także poznania konkurencji. Zanim jednak weźmiesz udział w takim wydarzeniu, trzeba się do niego skrupulatnie przygotować. Pamiętaj, że będą tam obecni inni przedstawiciele Twojej branży, którzy tak samo, jak Ty, chcą przyciągnąć do siebie ludzi. Aby wyróżnić się spośród nich, postaw na profesjonalne systemy wystawiennicze, które doskonale zaprezentują ofertę Twojej firmy.

Poznaj tajemnicę powodzenia systemów wystawienniczych. Co kryje się pod tą nazwą?

Powyższe pojęcie tylko z pozoru jest zagadkowe. Systemy wystawiennicze to po prostu elementy stoisk targowych, za pomocą których wystawcy kreują swoją przestrzeń reklamową. Wybór poszczególnych segmentów zależy oczywiście od Ciebie, ale zazwyczaj spotyka się kilka najpopularniejszych elementów, doskonale spełniających swoją rolę – niezależnie od branży czy tematyki wystawy.

  • Roll up: to wolnostojący baner reklamowy, rozwijany w górę i utrzymywany w pionie za pomocą specjalnego stojaka. Zwykle umieszcza się na nich logo firmy i jej krótką prezentację.

  • Ścianka systemowa: odgradza obszar stoiska od innych, często służy jako tło do zdjęć; na niej również widnieje firmowe logo.

  • Stojak na ulotki: dzięki niemu unikniesz materiałów reklamowych rozrzuconych na ladzie i stolikach. Pojemne kieszenie wprowadzają ład i poczucie estetyki, a wysokość stojaka pozwala na swobodne sięganie po ulotki.

  • Lada wystawiennicza: to miejsce spotkań przedstawicieli firmy z interesantami, rozmów i negocjacji. Także na niej można nanieść logo, nazwę oraz hasło promujące działalność.

Elementy systemu wystawienniczego są wszechstronne. Gdzie jeszcze je wykorzystasz?

Wbrew pozorom, możliwości zastosowania tego typu sprzętu nie kończą się na różnego rodzaju targach. Przydadzą się wszędzie tam, gdzie istnieje przestrzeń reklamowa do wypełnienia. Nawet prosty stojak na ulotki oferowany przez naszą firmę Omega System czy roll up stojący w rogu recepcji albo poczekalni zainteresuje klientów i skłoni ich do sięgnięcia po katalog lub ulotkę. Niezaprzeczalną zaletą systemów wystawienniczych jest ich lekkość, łatwość transportu, a także modułowość. Oznacza to, że możesz łączyć elementy w dowolny sposób, za każdym razem otrzymując pełnowartościową reklamę firmy.

Exit mobile version