Close

Targi branżowe: doskonały sposób na promocję firmy. Dowiedz się, jak wrócić z nich z tarczą

Jeszcze kilkadziesiąt lat temu targi oznaczały zjazd reprezentantów wielu branży. Spotykali się oni w jednym miejscu i wszelkimi sposobami próbowali zwrócić na siebie uwagę potencjalnych klientów. Nietrudno się więc domyślić, że różnorodność ofert szybko męczyła odwiedzających i w rezultacie pospiesznie wychodzili, nie docierając nawet do interesujących ich stanowisk. Dziś ogromną popularnością cieszą się targi branżowe, […]

Czytaj więcej

Zadbaj o to, by klienci zauważyli Twoją firmę w sekundę. Pomoże Ci w tym pylon reklamowy

Co przychodzi Ci do głowy, gdy myślisz o reklamie zewnętrznej firmy? Plakaty, billboardy, wielkie ekrany multimedialne? Zwykle to właśnie ona najbardziej rzuca się w oczy, ale wbrew pozorom na niej nie kończą się możliwości promowania przedsiębiorstwa „pod chmurką”. Klienci cenią sobie zwłaszcza te formy reklamy, które mogą im w jakiś sposób pomóc, wskazać drogę i […]

Czytaj więcej

Jak wyeksponować materiały reklamowe w firmie? Wybierz elegancki stojak na ulotki!

W wielu siedzibach firm obowiązują godziny przyjęć interesantów. Czekający na swoją kolej ludzie mają więc trochę czasu, by dokładnie przestudiować ofertę. Warto im to ułatwić poprzez udostępnienie profesjonalnych materiałów reklamowych, na przykład w postaci katalogów albo ulotek. Aby jednak uniknąć nieestetycznego rozrzucania ich na blatach stolików, dobrze jest zainwestować w urządzenie, które utrzyma je w […]

Czytaj więcej

Jak sprawić, by Twoje stoisko targowe było jak magnes? Poznaj sposoby na przyciągnięcie do siebie ludzi!

Jaki jest niezawodny sposób na sukces w branży? Dać się zauważyć potencjalnym klientom. Niewątpliwą okazją do tego są organizowane cyklicznie targi, na których nie tylko możesz zaprezentować ofertę swojej firmy, ale również skutecznie pozyskać nowych kontrahentów. Dodatkowo poznasz większość konkurencji i dowiesz się, jakie działania Twojego przedsiębiorstwa spotykają się z aprobatą obecnych klientów. Aby jednak […]

Czytaj więcej

Gdziekolwiek jesteś, stwórz idealną scenerię

O tym, czy prowadzone działania marketingowe bądź informacyjne będą charakteryzowały się zadowalającą skutecznością, decyduje wiele elementów. Wygląd stoiska, miejsca wystąpienia, czy całej ekspozycji ma ogromne znaczenie – może wywrzeć na odbiorcy określone wrażenie jeszcze zanim w pełni świadomie zastanowi się nad tym, co widzi. Należy więc dbać o to, by w każdej sytuacji dysponować wyposażeniem, […]

Czytaj więcej

Oprawa ma znaczenie! Eksponuj ważną dla siebie treść w odpowiedni sposób

Gabloty wolnostojące

Prezentacja jakiejkolwiek treści w przestrzeni publicznej wymaga odpowiednich rozwiązań, które muszą zapewnić pogodzenie szeregu potrzeb – estetyki i dobrych warunków ekspozycji, trwałości i zabezpieczenia przed warunkami zewnętrznymi i łatwości obsługi. Dzięki właściwemu doborowi dostępnych dziś wyrobów cel ten może zostać znakomicie spełniony, a każde przedsięwzięcie promocyjne, edukacyjne bądź informacyjne czy aranżacja wnętrza lub innej przestrzeni, […]

Czytaj więcej

Czy drukowanie ulotek ma jeszcze sens? Jak najbardziej!

Ogromny wzrost znaczenia nowoczesnych sposobów komunikacji, jaki nastąpił w ostatnich dekadach nie oznacza, że warto całkowicie przenieść działania promocyjne do internetu. Umiejętne stosowanie wszystkich sposobów – zarówno tych nowych, jak i znanych nam od dawna, pozwoli osiągnąć znakomite rezultaty przy rozsądnych nakładach pracy i środków. Ulotki wciąż należą do nadzwyczaj użytecznych narzędzi i nic nie […]

Czytaj więcej

Jak sprawić, by wyjazd na targi przyniósł jak najwięcej korzyści? Doradzamy

Zależnie od konkretnej dziedziny, kalendarz imprez targowych bywa bardzo bogaty. To od lat jeden z najlepszych sposobów, w jaki możemy zaprezentować swoje nowe osiągnięcia, albo zdobyć pierwsze poważne zamówienia i cenne kontakty. Wiele wydarzeń tego rodzaju jest pilnie obserwowanych przez media, jeśli nie ogólnoinformacyjne, to te branżowe, których przedstawiciele z zainteresowaniem przyglądają się wszelkim nowościom. […]

Czytaj więcej

Komu przydać się może pylon reklamowy?

Opatrzenie obiektu usługowego, handlowego, czy innego rodzaju siedziby firmy dobrze wyeksponowanym, czytelnym i efektownie wykonanym szyldem to często nieodzowny warunek tego, by móc liczyć na sukces. Nie chodzi jedynie o to, by zapewnić sobie należytą widoczność i rozpoznawalność – osobną kwestię stanowi budowa konkretnego wizerunku, czemu musi być podporządkowana forma tego rodzaju nośnika. Wybór rozwiązań […]

Czytaj więcej

Czy ustawienie totemu reklamowego wymaga wielu formalności?

W każdym z naszych miast trwa nieustanna walka o przykucie uwagi potencjalnych klientów przedsiębiorstw mających w nich swoje siedziby czy punkty handlowe, usługowe i inne. Osobną potrzebą jest podkreślenie swojej rangi i profesjonalizmu, co uczynić można poprzez efektowną aranżację zajmowanego obiektu i przestrzeni przed nią. W jednym i drugim zadaniu znakomicie użytecznym narzędziem okazują się […]

Czytaj więcej